Szeretettel köszöntelek a Simson Schwalbe KR 51-1 közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Tóth Ferenc
Simson Schwalbe KR 51-1 vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Simson Schwalbe KR 51-1 közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Tóth Ferenc
Simson Schwalbe KR 51-1 vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Simson Schwalbe KR 51-1 közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Tóth Ferenc
Simson Schwalbe KR 51-1 vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Simson Schwalbe KR 51-1 közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Tóth Ferenc
Simson Schwalbe KR 51-1 vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Ezt a témát Vékony Balázs indította 13 éve
Az lenne a kérdésem, hogy melyik a legjobb keverési arány benzin+olaj keverékbe?
Hozzászólások eddig: 9
Víg Sándor üzente 10 éve
A hosszabb üzemszünet utáni, indítási nehézségek egyik oka.
-Hát ezért van a karburátorban az a fura ragacs!
Paál Tamás üzente 12 éve
Hello !
Az én könyvem szerint a teljes bejáratás 1500 kmre terjed ki.Csak ez után fog teljesen szabadon futni a motor.A motorral az első 500km alatt érzékenyen kell bánni gondosan odafigyelni rá! A 1:25-ös keveréket használva. Emeljük lassan, de fokozatosan a motor iránti igényeket, ha nem húz annyira mint kéne akkor kapcsoljunk vissza.
Bényi Ferenc üzente 12 éve
De a könyv nem a 91 es opktánszámú benzinhez ajánlja azt a keverési arányt? Lheet hogy hülyeséget beszélek.
Paál Tamás üzente 12 éve
Tüske Attila üzente 12 éve
Sziasztok!
Én mindenkinek ajánlanám a Stihl kétütemű motorolajat a keverék elkészítéséhez.Igaz az ára nem a legbarátibb,de nagyon jó az biztos.Ha a csapszegnél persely van,akkor 1:33 hoz,ha tűgörgős kosár 1:40 hez mehet.Természetesen a tűgörgős járatásánál ajánlott az 1:33 keverék.
Tóth Ferenc üzente 12 éve
Sziasztok!
A kr51/1 es típushoz azért ajánlják a 1:33 as keveréket bejáratás után mert a dugattyú csapszegnél persely van és annak jobban kell az olaj mint a tűgörgősnek.
Pásztor Zoltán üzente 12 éve
vatali tibor üzente 12 éve
a gyári kezelési könyv,bejáratáskor500km-ig1:25,utána1:33keverési arányt ír.Szerintem butaságot nem ír.
Tóth Ferenc üzente 13 éve
Tóth Ferenc új linket töltött fel: Felujítás
Sikiro Marse írta 2 hete a(z) Miért játszik szerencsejátékot? fórumtémában:
Azokon az estéken, amikor valami más elfoglaltságot ...
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Új hozzászólás