Simson schwalbe kr 511: Felújított blokk (fórum)

Szeretettel köszöntelek a Simson Schwalbe KR 51-1 közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 2234 fő
  • Képek - 705 db
  • Videók - 26 db
  • Blogbejegyzések - 21 db
  • Fórumtémák - 98 db
  • Linkek - 215 db

Üdvözlettel,
Tóth Ferenc
Simson Schwalbe KR 51-1 vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Simson Schwalbe KR 51-1 közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 2234 fő
  • Képek - 705 db
  • Videók - 26 db
  • Blogbejegyzések - 21 db
  • Fórumtémák - 98 db
  • Linkek - 215 db

Üdvözlettel,
Tóth Ferenc
Simson Schwalbe KR 51-1 vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Simson Schwalbe KR 51-1 közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 2234 fő
  • Képek - 705 db
  • Videók - 26 db
  • Blogbejegyzések - 21 db
  • Fórumtémák - 98 db
  • Linkek - 215 db

Üdvözlettel,
Tóth Ferenc
Simson Schwalbe KR 51-1 vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Simson Schwalbe KR 51-1 közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 2234 fő
  • Képek - 705 db
  • Videók - 26 db
  • Blogbejegyzések - 21 db
  • Fórumtémák - 98 db
  • Linkek - 215 db

Üdvözlettel,
Tóth Ferenc
Simson Schwalbe KR 51-1 vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

Felújított blokk

Ezt a témát Hajdu Patrik indította 10 éve

Olyan kérdésem lenne hogy adott egy 67es schwalbi frissen fúrt hengerrel (40,5 átmérő ha ez számít) ,újj szimeringek csapágyak és 1.ben kihúz szépen 2.ban nem mindig, 3.ban viszont eggyáltalán nem tudom kihuzatni mintha nem lenne erő. Valakinek ötlete? 16n1es karbi eljessen uj belsővel 70es főfúvóka,60as szivató úszószint jó,alapjárati és levegőszabályzó csavart is állítottam már de nem vettem észre változást.. hangja erős és mély.kompresszió érezhetően jó.Válaszotokat előre is köszönöm

Hozzászólások eddig: 18

Új hozzászólás

A hozzászólás hossza legfeljebb háromezer karakter lehet

Ez egy válasz üzenetére. mégsem

Hozzászólások

Neményi János üzente 10 éve

Teljesítményben kevés különbség van a két blokk között, egyik 3,6 a másik 3,7 lóerő. Az s51-es talán kicsit nyomatékosabb a hosszabb löket miatt. Az 50-esnél viszont előny, hogy a váltóolaj keni a főtengelycsapágyakat, így hosszabb élettartamúak.
Szerintem érdemes megpróbálnod megjavítani az 50es blokkot, ha lelkiismeretesen összerakod nem lesz vele gondod. De ha tényleg ilyen barbárul rakták össze, arra majd figyelj, nehogy te is hiányosan rakd össze, ha valamit mondjuk egy-két alátétet kihagytak előtted például a berúgó fogasívnél. Mindkét oldalára kell egy, nekem is kellett pótolni már egyszer. Érdemes letölteni hozzá egy alkatrészjegyzéket, ha még nincs. Ha csapágyat kell cserélni előtte melegítsd fel a blokkfelet kb 60-80 fokra rezsón vagy kályhán, úgy könnyebben jön ki, illetve megy be a helyére a csapágy. Szimmering beszereléskor érdemes megolajozni kicsit a szélét, és a régi szimmeringet rátéve a helyére ütni. Jó munkát!

Válasz

Solymos gergő üzente 10 éve

az túlzás hogy működik de az s 50 es blokk az nagyon barbár módon lett össze rakva meg úgy tudom az s 51 blokk kicsivel erősebb is de lehet az lesz hogy megpróbálom megcsinálni az s50 estés ha úgytűnik hogy esélytelen akkor álokneki a másiknak

Válasz

Neményi János üzente 10 éve

Szia! A gyártás vége felé már 51-es blokkot is építettek bele. Elvileg az s50 és s51-es motorblokk felfogatási pontjai megegyeznek. Eddig nem volt s51-esem úgyhogy nem vagyok benne biztos. Próbáld bele. Hűtése ugyanúgy lesz neki, mint az 50esnek. Ez a másik blokk működik?

Válasz

Solymos gergő üzente 10 éve

üdv köszönöm a válaszát még egy kérdésem lenne van itthon egy s51 es simsonom amiben egy 4 sebeséges blokk van ha azt rakom bele az is jóó?

Válasz

Neményi János üzente 10 éve

Köszi a képeket, ez egy s50-es blokk, évjáratban passzol is a simsonodhoz. 80-tól használták ezt a blokkot a Schwalbéknál.
Ha szétszeded, alaposan tisztítsd meg mindenhol, főleg a tömítőfelületeket. Ha nem teljesen simák csiszold síkba tusírlapon, vagy használj olaj álló tőmítő pasztát. Ezt a blokkfeleknél akkor is hasznos, ha nem sérültek a felületek.
A főtengely szimmering berakásánál arra figyelj, hogy a szimmering rugós oldala nézzen a főtengely felé. Sokan fordítva rakják be, és úgy elengedi a nyomás egy részét, aztán csodálkoznak nem megy jól a motor.
Ha elakadsz valahol az, összerakásnál írj ide nyugodtan, vagy én vagy valaki más biztosan segít.

Válasz

Solymos gergő üzente 10 éve

elnézést itt vanak a képek 1980 as a gép de elégé legós álapotban került hozám

90248_1fdd88704102_s

20131209065.jpg

90249_fe95cc73df42_s

20131209064.jpg

Válasz

Neményi János üzente 10 éve

Sajnos nem látszik a kép, pedig abból biztosat lehetne mondani. Én s50-es blokkra számítok. Mikori évjáratú?
A motorosboltban 50-es blokkhoz való csapágyakat, szimmeringeket és tömítést kell kérni.

Válasz

Solymos gergő üzente 10 éve

így néz ki gyújtás oldalról a másikrol még nincs képem

Válasz

Solymos gergő üzente 10 éve

köszönöm a választ és értem én csak a be azonosítás miatt lenne fontos mert orrán száján folyik az olaj és szeretném felújitani de nem tudom pontosan mienhez vegyek alkatrész szimering csapágyak csavarok mert a jobb oldali dekni az az uj simsoné

Válasz

Neményi János üzente 10 éve

Helló Gergő!
A Kr51/2-es schwalbékban már nem turbós blokk volt. Azt a Kr51/1-es típusjelűek kapták.
Egyébként a turbós blokk és az S50-es blokk között a különbség csak a hűtés módja miatt van. Más a henger, hengerfej, jobb oldali burkolat. A kuplungfedél gond nélkül cserélhető. Azon az oldalon nem nagyon változtattak semmin.

Válasz

Ugrás a(z) oldalra

Ez történt a közösségben:

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu