Simson schwalbe kr 511: Turbós blokk (fórum)

Szeretettel köszöntelek a Simson Schwalbe KR 51-1 közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 2235 fő
  • Képek - 705 db
  • Videók - 26 db
  • Blogbejegyzések - 22 db
  • Fórumtémák - 98 db
  • Linkek - 215 db

Üdvözlettel,
Tóth Ferenc
Simson Schwalbe KR 51-1 vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Simson Schwalbe KR 51-1 közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 2235 fő
  • Képek - 705 db
  • Videók - 26 db
  • Blogbejegyzések - 22 db
  • Fórumtémák - 98 db
  • Linkek - 215 db

Üdvözlettel,
Tóth Ferenc
Simson Schwalbe KR 51-1 vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Simson Schwalbe KR 51-1 közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 2235 fő
  • Képek - 705 db
  • Videók - 26 db
  • Blogbejegyzések - 22 db
  • Fórumtémák - 98 db
  • Linkek - 215 db

Üdvözlettel,
Tóth Ferenc
Simson Schwalbe KR 51-1 vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Simson Schwalbe KR 51-1 közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 2235 fő
  • Képek - 705 db
  • Videók - 26 db
  • Blogbejegyzések - 22 db
  • Fórumtémák - 98 db
  • Linkek - 215 db

Üdvözlettel,
Tóth Ferenc
Simson Schwalbe KR 51-1 vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

Turbós blokk

Ezt a témát Korompai István indította 10 éve

Üdv! Működőképes turbós blokkot keresek. Minden megoldás érdekel.

Hozzászólások eddig: 15

Új hozzászólás

A hozzászólás hossza legfeljebb háromezer karakter lehet

Ez egy válasz üzenetére. mégsem

Hozzászólások

Poós Balázs üzente 9 éve

Szia Tamás!

Miért akarod kireszelni? A kipuffogónyílást reszelgetni az N-es Simóknál szokás, mivel ott van meghagyva egy pici váll, a teljesítménycsökkentés miatt.
A turbós blokkokon tudtommal nem alkalmaztak ilyen megoldást, így nincs mit reszelni.
Ha tuning miatt gondolkozol rajta, akkor inkább érdemes szakemberre bízni a felfúrás alkalmával a tuningot, amihez nem árt kipréselni a hengerpalástot. Ott kérhetsz mezei tuningot, és akár 4 vagy több felömlőt is.
Fontos, hogy csak eredeti német hengert vigyél tuningolás céljából, mivel az utángyártottból már nem lehet kipréselni a hengerpalástot, illetve ki lehet, de utána a visszarakás nem igen szokott sikerülni. Az eredetinél az alu öntvéynből kiesztergálják a hengerpalást helyét a megfelelő illesztéssel, az utángyárottnál már csak a palást köré öntik az alu részeket.
Ha házi tuningon gondolkodsz, és mindenképp Te akarsz reszelgetni, akkor szinte bizots, hogy a beömlőket is érdemes birizgálni, de sajnos eddig én sem találtam turbós blokkra való leírást csak az "új" simókra.
Ha találsz valamit az még fontos lehet, hogy a Star és a Schwalbe esetében (mindkettő turbós) más a vezérlés, mivel a schwalbinak a nagy felületek miatt kelett a plusz teljesítmény, azaz máshol vannak a felömlők és a kipuff nyílás is.

Sok sikert a reszelgetéshez, ha van híred, osztd majd meg velünk.

Válasz

Paál Tamás üzente 9 éve

Helló!!!
Az lenne a kérdésem hozzátok hogy a turbós blokknál mennyire lehet maximum kireszelni a kipufogó nyílásnál mert a neten akárhol kerestem sehol sem találtam. Válaszotokat előre is köszönöm!!!
Üdv:Tamás

Válasz

Poós Balázs üzente 10 éve

Szia Gergő,

A Star fórumon én is ezt kérdeztem pár napja, szintén ezen infót kutatva. Ott kaptam rá választ Zsoeltől.

Azt a választ kaptam, hogy hézagolni a jobb oldalon kell az axiális játék csökkentése céljából (0,2-0,3 mm lehet max). A jobb oldali fél rátétele után amikor minden csapágy a helyén és össze van csavarozva a blokk, a szimeringes csapágyfedő lemezek alatt kell hézagolni. A csapágyfészkekenél meg kell mérni élvonalzó és hézagmérővel a hézagot. Főtenegelynél le kell vonni az olajszóró tárcsát, a hajtástengelyen persze nem.

Üdv
Balázs

Válasz

Solymos gergő üzente 10 éve

az a baj robantott ábrával hogy pont az nem látszik ami kéne szóval hogy hol és menyit kel hézagolni és hogy hol és mi menyit mozoghat és hogy merre de azértk öszi

Válasz

Poós Balázs üzente 10 éve

Szia Gergő!

Én KR51/1-est reszelgetek itthon, és nekem sokat segít ez az oldal a robbantott ábrán kívül. Jól le lehet követni, hogy pontosan hová és milyen sorrendben kell feltenni az alkatrészeket.

http://www.akf-shop.de/explosionszeichnungen/simson-kr512-motorengehaeuse-s51-s70-s53-s83-kr51-2/

A 3. legördülőben tudod váltani a különböző alkatrészcsoportokat.

Üdv
Balázs

Válasz

Poós Balázs üzente 10 éve

Sziasztok,

Segítséget szeretnék kérni. Elkezdtem felújítani egy blokkot a napokban, mivel az gépsárkánybna lévő már elég gyengécske.
Nem tudom kiszedni a kupung kiemelő kart. Ha jól látom van egy műanyag persely a blokk felső pereménél, és a robbantott raz alapján van még egy bent is. Nem akarom feszegetni, eltörni a külső perselyt.
Kérlek segítsetek mi a jó megoldás az eltávolítására, hogy a kuplung kiemelő ki tudjon jönni és végre el tudjam mostni a blokfeleket.

Előre is köszönöm a tanácsotokat!

Üdv
Balázs

Válasz

Solymos gergő üzente 10 éve

üdv olyan kérdésem lenne hogy az én swalbimban s50 es blokk volt de a sima nem a turbó hűtéses mivel a váz kr51/2 es tudna valaki egy értelmes robbantott vagy bármilyen műszaki rajzot küldeni erről a blokrol hogy összerakjam pontosan? illetve a lengés csilapítókat hogy tudnám fefújítani?

Válasz

Neményi János üzente 10 éve

Nincs mit!
A gyári henger biztos jobb minőségű még akkor is, ha az utángyártott is német.

Válasz

Krisch Balázs üzente 10 éve

Köszönöm Jànos.

Akkor inkàbb maradok az eredetinél.max egy furatàs.

Válasz

Ugrás a(z) oldalra

Ez történt a közösségben:

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu