Szeretettel köszöntelek a Simson Schwalbe KR 51-1 közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Tóth Ferenc
Simson Schwalbe KR 51-1 vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Simson Schwalbe KR 51-1 közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Tóth Ferenc
Simson Schwalbe KR 51-1 vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Simson Schwalbe KR 51-1 közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Tóth Ferenc
Simson Schwalbe KR 51-1 vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Simson Schwalbe KR 51-1 közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Tóth Ferenc
Simson Schwalbe KR 51-1 vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Ezt a témát Nyilas Sándor indította 12 éve
Sziasztok
Új fiú vagyok. Most kaptam egy szépen felújított 67-es csontszínű szépséget. Szép, de nem tökéletes. Szépen jár alapjáraton, aztán hirtelen megáll. Hosszabb-rövidebb rugdosásra újraindul, majd megint leáll. Üzemanyag út átpucolva.
Régen is találkoztam már ilyennel szintén schwable-val. Ez valami fecske betegség? A gyújtó trafó gyári. Kellene valami jó tanács.
Hozzászólások eddig: 27
Paál Tamás üzente 11 éve
Hello!
Én nem nagyon tudok ehez hozzá szólni, mert nekem ugyanez a problémám van most raktam bele új aksit és hiába próbálom nem szól lehet ,hogy a kapcsolónál lesz valami bibi de lehet, hogy a duda szart be.De ha a duda a hibás nem tudom lehet-e javitani esetleg nézd meg valami másik aksiról mondjuk 12v-os az még nem tesz benne kárt.Ha nem jo akkor vagy duda csere vagy ha lehet javitás de nem hinném hogy lehet ha igen akkor nagyon bonyolult a dolog!
Üdv:Tamás
Nyilas Sándor üzente 11 éve
Hello mindenki!
Csak a Szent Technika tudja miért van a hátsó világításon 18 v, de a 24v-os égő telitalálat a probléma megoldására. Köszönet Tamásnak.
A kürtöm viszont hallgat a helyes bekötés ellenére. A testet megkapja a kapcsolón keresztül, valami 3 V körüli érték van rajta olyankor, de hallgat. Igazából azt sem értem, hogyan szedjem ki a helyéről.
És lehet-e javítani?
Paál Tamás üzente 11 éve
Hát attól füg mien ügyes vagy és hogy mennyire értessz hozzá de szerintem nem annyira!
Üdv:Tamás
Nyilas Sándor üzente 11 éve
Paál Tamás üzente 11 éve
Hello!
Szerintem is a kondi lehet a hibás vagy a megszakitóval lehet valami bibi nézz meg mindkettőt, meg hogy van-e elég üzemanyag benne de ha belegondolok a gyertya is lehet hibás nézd meg elég magas hőértékű-e?
Tisztelettel:Tamás
Nyilas Sándor üzente 11 éve
Ember! Hát ezért fontos egy ilyen fórum. Ráébreszti az embert saját vakságára. Hogy a csudába nem jutott eszembe ez a 24V-os megoldás. Röstellem magam.
A netrisk kicsit furcsán bánt velem. Kitöltöttem szépen mindent, erre felajánlott egy 17 ezer forintos vadkár biztosítást. Én ezzel a járművel max a csigákra lehetek veszélyes.
Mindenesetre köszönöm a tanácsokat.
Próbaüzemeltem a járművel. Minden ok, de "hosszabb" út után a szép alapjárat bizonytalanná válik, akadozgat, leáll. Kondi lehet?
Tóth Ferenc üzente 11 éve
Paál Tamás üzente 11 éve
Hello Sándor!
Én a te hejedbe beleraknék valamien ellenállást a motorba, hogy kissebb áram menjen a hátsó lámpához vagy az egyszerűbb 24v-os égő ami még szóba jöhet.
üdv:Tamás
Tóth Ferenc üzente 11 éve
Üdv Sándor!
A hátsóvilágításhoz gyakorlatilag a töltőegységen lévő tekercsen keresztül megy hátra az izzóhoz a feszültség ami megakadályozza az izzók kiégését.
A biztosítást a neten is meg lehet kötni a Netrisk ken keresztül, ( http://www.netrisk.hu/ ) én is rajtuk keresztül intézem biztosításaimat.
Kilehet számolni melyik biztosító a legolcsóbb.
A biztosítás kötéshez adásvételi szerződés kell, ha van akkor a szerződés kötés napjától de max egy évre visszamenőleg számolják a biztosítási díjat, ha jól tudom, más buktatóról nem tudok.
Üdv.: Feri
Nyilas Sándor üzente 11 éve
A rajzok segedelmével megbogarásztam a moci bekötését. Pöccre indul. Szépen jár az alapjárat. Remélem, majd melegen is. Csak... a hátsó világítás.... 15-18v. Még a 12 v-os égőt is kicsapja. Sorstársaim! Van erre a kórságra valami megoldás?
Játékból beraktam egy ledsort, de nem hiszem, hogy a búra alatt valami fényes lenne. (7 led sorba kötve)
Még egy kérdés: mi kell a biztosítás kötéshez (segédmotor)? Van-e valami buktató a dologban?
Tóth Ferenc 2 hete új blogbejegyzést írt: Old Motors Veteránvásár - Dunaharaszti 2024.04.21
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Új hozzászólás