Szeretettel köszöntelek a Simson Schwalbe KR 51-1 közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Simson Schwalbe KR 51-1 vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Simson Schwalbe KR 51-1 közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Simson Schwalbe KR 51-1 vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Simson Schwalbe KR 51-1 közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Simson Schwalbe KR 51-1 vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Simson Schwalbe KR 51-1 közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Simson Schwalbe KR 51-1 vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Ezt a témát [Törölt felhasználó] indította 10 éve
Sziasztok!
Nemrégiben vettem egy turbós schwalbe-t, és most túl van egy kisebb motor felújításon. Ki lett takarítva mindene, és tök jól működött, aztán váltó fokozatok elvesztése miatt szét lett húzva a blokk, így belülről is meg lett tisztítva, és felüjítva (Csapágy, szimering csere).
Azóta viszont nem megy. Első nap még tudtam vele menni egy próba kört, de nem volt ereje, másodikban szenvedtem vele, harmadikban lefulladt. Másodikban is több szenvedés után 40-ig ki tudtam pörgetni, de a harmadikat sehogy se bírta. Azóta viszont üresben sem tud fölpörögni, van hogy alapjáratok pöfög kicsit aztán lefullad, gázadásra azonnal visszahörgött, és le is fullad.
Hozzászólások eddig: 2
Neményi János üzente 10 éve
Lehet a karbival van probléma. Nézz rá arra is. A fúvókák legyenek tiszták, a méretek fontosak. 67-es a fő, és 40-es az alapjárati. Benzinszint az úszóház oldalából kiálló öntés felett legyen 2-3 mm-el.
szabo imre üzente 10 éve
Üdv! Két ötlet a sok lehetőség közül: 1, lehet,h. a gyújtáspont elmozdult valahogy a szerelés közben?
2, (nekem volt ilyen) a kipufogó eltömődött és alig volt ereje, egy kölcsön kipuffal indult mint a táltos. Remélem ilyen egyszerű a megoldás.
Xuqufur David új fórumtémát indított: Design
Xuqufur David új fórumtémát indított: Olyan üzleti tanfolyamokat keresek
Dofku Maryna új fórumtémát indított: Online programozói iskoláról
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Új hozzászólás