Szeretettel köszöntelek a Simson Schwalbe KR 51-1 közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Simson Schwalbe KR 51-1 vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Simson Schwalbe KR 51-1 közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Simson Schwalbe KR 51-1 vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Simson Schwalbe KR 51-1 közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Simson Schwalbe KR 51-1 vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Simson Schwalbe KR 51-1 közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Simson Schwalbe KR 51-1 vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Ezt a témát Poós Balázs indította 10 éve
A Schwalbim fogyasztása nagon sok. 4 litert eszik meg 100-on. 16n1/5 karbi. Gyári értékeknek megfelelő fúvókák vannak benne, benzinszint jó, légszűrő nem koszos, a tűt már csak 1 rovátkával tudnám leljebb engedni. Városban használom, néha pöfögve, néha, hogy tartsam a ritmust a forgalommal (különben letolnak) csutkán.
Hidegen is szivató nélkül indul és melegen nehezen röffen be. Ezek a sokat kap tipikus jelei, viszont a gyertya előírás szerinti őzarna. Alapjárat szép, könnyen felpörög, jól megy.
A napokban megyek és veszek egy adag új fúvókát, (fő +alapjárati) hátha a ráírt értékeknek már nem felenek meg amik jelenleg enne vannak.
Ha esetleg van más öteltetek, amit érdemes lehet megnézni, előre is köszönöm!
Márkatársi üdvözlettel!
Balázs
Hozzászólások eddig: 12
Neményi János üzente 10 éve
Szia!
Akkor sok szerencsét az ellógáshoz, egy megtáltosodott Schwalbével nem lesz nehéz!:) Egyszer én is lekéstem a nyitvatartási időt. Budapesten volt dolgom, de mire végeztem már nem volt érdemes elindulnom, de csak azért mert kocsival voltam:). Párszor azért sikerült bejutnom.
A hangtompító hiánya biztosan rossz hatással volt a fogyasztásodra. Ugyanis a dobban lévő alkatrészeknek az a feladatuk, hogy a dugattyú felfelé mozgása közben a még nyitott kipufogó nyíláson át kijutni igyekvő friss keveréket visszatartsa a dobban létrehozott gázlengések segítségével. Ha minden megvan, több keverék tud elégni=nagyobb teljesítmény, és kevesebb benzin jut a kipufogóba=alacsonyabb fogyasztás. Miért nem ezzel kezdted?:)
A porlasztóbeállítások amiket eddig finomítottál persze nem voltak fölöslegesek, de szerintem ez a tompítóbetét tette fel az i-re a pontot. Nem csalhat az az érzésed hogy jobban megy a gép.
Valóban hatásos fogyasztáscsökkentő, ha nem indítod be a gépet, csak az nem olyan élvezetes. Meg nem jó az egyik motornak sem, ha nem használják. Szóval csak okosan azzal a spórolással:)
Poós Balázs üzente 10 éve
Szia János!
Én is úgy tudtam, hogy 67 cm-es. Korábban másutt is ezt olvastam.
Lehet ez a gond, mivel a 64 és a 69 között méretben 5 cm már számíthat és a hajlás miatt (bár nem nagy) szorulhat esetleg. Ha lesz időm elmotorozok a bolthoz, de a nyitvatartása nem a legbarátibb. munka mellett esélytelen, de majd ellógok :)
A karbi nem tudom melyik altípus lehet, korai kivitel, az biztos, hogy 5-ös előtti.
Azóta nem tudom mit számít majd a fogyasztásban), sikerült beszereznem egy gyári duplacsöves hangtompító betétet a szintén gyári szivar kéményembe (eddgi nem volt benne hangtompító).
Határozottan halkabb lett :) És bár lemérni nem tudom mivel nincs óra jelenelg a mocin, érzetre jobban húz, és a vége is több lehet, mivel elérek olyan lámpákat pl. a Dózsán amit korábban nem értem el csutka gázon.
Csak sikerül végre beletenni majd egy spirált és előről kezdeni a fogyasztás mérést és remélem hatásosak az eddigi tetteim. Azon kívül amit eddig megpróbáltam, többet már nem igen tudok majd tenni, max annyit, hogy nem járok a motorral, mert azt hallottam, hogy akkor fogyaszt a legkevesebbet :)
Neményi János üzente 10 éve
Szervusz!
Tegnap elírtam, nem 67 hanem 64 cm a gyári spirál bocsi. És mégis a mofakerben vettem, szóval jó helyen kerestem, csak fáradt voltam vagy nem tudom.
Itt a linkje: http://www.mofaker.hu/termek/Kilometerora-spiral-64-cm-SW-S50_Simson__106110
Nekem is bajom volt a rajtalévővel, lemértem és az is 70 cm volt, a rövidebbel jól működött.
A porlasztód tudom melyik fajta, csak annyi van rajt hogy 16N1. Vettem egyet én is a Staromra. Szerintem is valami régebbi típusé lehet. A Staroknál a 69-es évjáratoknál régebbieken más légszűrőház volt, én arra gondoltam azokon lehetett. Az enyém 70-es, szóval egy 6-ost tettem rá.
Poós Balázs üzente 10 éve
Neményi János üzente 10 éve
Poós Balázs üzente 10 éve
Sziasztok!
Tegnap megint elszakadt a kilométeróra spirál.. :( Így tovább tolódik a fogyasztás megmérése...
Fél év alatt amióta használom a gépet már 5 spirált használt el. Hiába olajozom, hiába vezetem itt-ott, mindig megadja magát. Ott, ahol a borítás véget és és becsatlakozik az alu vacakba, belül van egy kis alátét, ami rendre elvágja a bowdent pár órás üzemidő alatt.
Már "ázik" az olajban az új bowden... Ha megjelenik a másik végén is az olaj beteszem és kezdődhet előröl a fogyasztás mérés. Lehet szerezni kellene egy gyári darabot valahonnan...
Neményi János üzente 10 éve
Poós Balázs üzente 10 éve
Neményi János üzente 10 éve
Poós Balázs üzente 10 éve
Sikerült beszereznem az 16n1/5-ös karbihoz való új 67-es fúvókát (sajnos csak felújító készletben lehetett kapni)
Tegnap a készlet felhasználásával építettem egy új karbit, igaz nem 16n1/5-ös öntvény alapra, valamely előtte gyártott altípus lehet (nincs beleütve így nem tudom megállapítani pontosan melyik lehetett altípus).
Besíkoltam a karbi karimáját (most használtam elsőként a tesómtól kapott kb 30*30 centis 2 centi vastag, síkba köszörült acéllapomat), beállítottam a benya szintet, és felszereltem a mocira.
Annyiban pozitívan változott a helyzet, hogy indításkor követelte a szivatót, anélkül nem akart beindulni. Elmentem vele pár kört az utcában, hogy bemelegedjen és beállíthassam az alapjáratot is.
Ma reggel szépen munkába menet előtt volt egy kis izgalom bennem, de szivatóval pöccre indult és szépen elhozott a munkahelyig. A moci nem lett annyira harapós, mint volt, a felső fordulaton nem pörgi magát annyira ki, ami talán annak köszönhető, hogy a készlethez adott tűsfúvókán csak 1 átmenő féklevegő furat van, míg én azt olvastam korábban, hogy az 1 lyukas az a fojtott motorotokra való, direkt amiatt, hogy magasabb fordulaton dúsabb legyen a keverék az ideálisnál, azaz ne pörögje ki magát annyira. Lehet beleteszek egy régebbi 2 lyukas fúvókát.
Sajnos a fogyasztást hosszabb távon fogom tudni csak lemérni, de a „szivatót kér hidegen” és, hogy melegen is pöccre indult (ellenben a korábbi karbival) ígéretes lehet.
Seen Alex írta 4 napja a(z) Részt vett már valaki olyan üzleti tanfolyamon fórumtémában:
Nemrég kezdtem online játszani, de már untam a...
Quantum Jumper új fórumtémát indított: Magyar kaszinó bónuszok egy helyen – naprakész ajánlatok és tippek
Quantum Jumper új fórumtémát indított: Ingyenes pörgetések megbízható kaszinókban – friss bónuszok egy helyen
Xuqufur David írta 3 hete a(z) Szeretném a nulláról elkezdeni a programozást fórumtémában:
Szia! Nemrég említettek valahol egy online iskolát, ami pont ...
Dofku Maryna új fórumtémát indított: Szeretném a nulláról elkezdeni a programozást
Xuqufur David írta 3 hete a(z) Online designtanfolyamokat fórumtémában:
Szia, egyszer véletlenül rátaláltam egy platformra, ahol ...
Dofku Maryna új fórumtémát indított: Online designtanfolyamokat
Xuqufur David írta 3 hete a(z) Részt vett már valaki olyan üzleti tanfolyamon fórumtémában:
Szia! Őszintén szólva, még nem vettem részt ilyen kurzuson, de ...
Dofku Maryna új fórumtémát indított: Részt vett már valaki olyan üzleti tanfolyamon
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Új hozzászólás