Simson schwalbe kr 511: Fogyasztás (fórum)

Szeretettel köszöntelek a Simson Schwalbe KR 51-1 közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 2234 fő
  • Képek - 705 db
  • Videók - 26 db
  • Blogbejegyzések - 21 db
  • Fórumtémák - 98 db
  • Linkek - 215 db

Üdvözlettel,
Tóth Ferenc
Simson Schwalbe KR 51-1 vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Simson Schwalbe KR 51-1 közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 2234 fő
  • Képek - 705 db
  • Videók - 26 db
  • Blogbejegyzések - 21 db
  • Fórumtémák - 98 db
  • Linkek - 215 db

Üdvözlettel,
Tóth Ferenc
Simson Schwalbe KR 51-1 vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Simson Schwalbe KR 51-1 közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 2234 fő
  • Képek - 705 db
  • Videók - 26 db
  • Blogbejegyzések - 21 db
  • Fórumtémák - 98 db
  • Linkek - 215 db

Üdvözlettel,
Tóth Ferenc
Simson Schwalbe KR 51-1 vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Simson Schwalbe KR 51-1 közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 2234 fő
  • Képek - 705 db
  • Videók - 26 db
  • Blogbejegyzések - 21 db
  • Fórumtémák - 98 db
  • Linkek - 215 db

Üdvözlettel,
Tóth Ferenc
Simson Schwalbe KR 51-1 vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

Fogyasztás

Ezt a témát Poós Balázs indította 9 éve

A Schwalbim fogyasztása nagon sok. 4 litert eszik meg 100-on. 16n1/5 karbi. Gyári értékeknek megfelelő fúvókák vannak benne, benzinszint jó, légszűrő nem koszos, a tűt már csak 1 rovátkával tudnám leljebb engedni. Városban használom, néha pöfögve, néha, hogy tartsam a ritmust a forgalommal (különben letolnak) csutkán.
Hidegen is szivató nélkül indul és melegen nehezen röffen be. Ezek a sokat kap tipikus jelei, viszont a gyertya előírás szerinti őzarna. Alapjárat szép, könnyen felpörög, jól megy.
A napokban megyek és veszek egy adag új fúvókát, (fő +alapjárati) hátha a ráírt értékeknek már nem felenek meg amik jelenleg enne vannak.
Ha esetleg van más öteltetek, amit érdemes lehet megnézni, előre is köszönöm!

Márkatársi üdvözlettel!
Balázs

Hozzászólások eddig: 12

Új hozzászólás

A hozzászólás hossza legfeljebb háromezer karakter lehet

Ez egy válasz üzenetére. mégsem

Hozzászólások

Neményi János üzente 9 éve

Szia!
Akkor sok szerencsét az ellógáshoz, egy megtáltosodott Schwalbével nem lesz nehéz!:) Egyszer én is lekéstem a nyitvatartási időt. Budapesten volt dolgom, de mire végeztem már nem volt érdemes elindulnom, de csak azért mert kocsival voltam:). Párszor azért sikerült bejutnom.
A hangtompító hiánya biztosan rossz hatással volt a fogyasztásodra. Ugyanis a dobban lévő alkatrészeknek az a feladatuk, hogy a dugattyú felfelé mozgása közben a még nyitott kipufogó nyíláson át kijutni igyekvő friss keveréket visszatartsa a dobban létrehozott gázlengések segítségével. Ha minden megvan, több keverék tud elégni=nagyobb teljesítmény, és kevesebb benzin jut a kipufogóba=alacsonyabb fogyasztás. Miért nem ezzel kezdted?:)
A porlasztóbeállítások amiket eddig finomítottál persze nem voltak fölöslegesek, de szerintem ez a tompítóbetét tette fel az i-re a pontot. Nem csalhat az az érzésed hogy jobban megy a gép.

Valóban hatásos fogyasztáscsökkentő, ha nem indítod be a gépet, csak az nem olyan élvezetes. Meg nem jó az egyik motornak sem, ha nem használják. Szóval csak okosan azzal a spórolással:)

Válasz

Poós Balázs üzente 9 éve

Szia János!

Én is úgy tudtam, hogy 67 cm-es. Korábban másutt is ezt olvastam.
Lehet ez a gond, mivel a 64 és a 69 között méretben 5 cm már számíthat és a hajlás miatt (bár nem nagy) szorulhat esetleg. Ha lesz időm elmotorozok a bolthoz, de a nyitvatartása nem a legbarátibb. munka mellett esélytelen, de majd ellógok :)
A karbi nem tudom melyik altípus lehet, korai kivitel, az biztos, hogy 5-ös előtti.
Azóta nem tudom mit számít majd a fogyasztásban), sikerült beszereznem egy gyári duplacsöves hangtompító betétet a szintén gyári szivar kéményembe (eddgi nem volt benne hangtompító).
Határozottan halkabb lett :) És bár lemérni nem tudom mivel nincs óra jelenelg a mocin, érzetre jobban húz, és a vége is több lehet, mivel elérek olyan lámpákat pl. a Dózsán amit korábban nem értem el csutka gázon.

Csak sikerül végre beletenni majd egy spirált és előről kezdeni a fogyasztás mérést és remélem hatásosak az eddigi tetteim. Azon kívül amit eddig megpróbáltam, többet már nem igen tudok majd tenni, max annyit, hogy nem járok a motorral, mert azt hallottam, hogy akkor fogyaszt a legkevesebbet :)

Válasz

Neményi János üzente 9 éve

Szervusz!
Tegnap elírtam, nem 67 hanem 64 cm a gyári spirál bocsi. És mégis a mofakerben vettem, szóval jó helyen kerestem, csak fáradt voltam vagy nem tudom.
Itt a linkje: http://www.mofaker.hu/termek/Kilometerora-spiral-64-cm-SW-S50_Simson__106110
Nekem is bajom volt a rajtalévővel, lemértem és az is 70 cm volt, a rövidebbel jól működött.

A porlasztód tudom melyik fajta, csak annyi van rajt hogy 16N1. Vettem egyet én is a Staromra. Szerintem is valami régebbi típusé lehet. A Staroknál a 69-es évjáratoknál régebbieken más légszűrőház volt, én arra gondoltam azokon lehetett. Az enyém 70-es, szóval egy 6-ost tettem rá.

Válasz

Poós Balázs üzente 9 éve

Szia János!

Köszi, tudom, hog nem jó. 67-est nem találtam, de 69-est igen. a 2 cm miatt nem tekeredik meg nem ível feleslegesen. Még nem tettem be az újat, nem volt időm.

Üdv
Balázs

Válasz

Neményi János üzente 9 éve

Szia!
A sima simson spirál nem jó a Schwalbéhez, túl hosszú. Ha jól emlékszem 67 cm-es a gyári spirál hossza. Valamelyik webáruházban láttam ilyet, onnan vettem én is, de most nem tudom melyik volt az. A mofakerben előbb néztem, ott nem volt.

Válasz

Poós Balázs üzente 9 éve

Sziasztok!

Tegnap megint elszakadt a kilométeróra spirál.. :( Így tovább tolódik a fogyasztás megmérése...
Fél év alatt amióta használom a gépet már 5 spirált használt el. Hiába olajozom, hiába vezetem itt-ott, mindig megadja magát. Ott, ahol a borítás véget és és becsatlakozik az alu vacakba, belül van egy kis alátét, ami rendre elvágja a bowdent pár órás üzemidő alatt.
Már "ázik" az olajban az új bowden... Ha megjelenik a másik végén is az olaj beteszem és kezdődhet előröl a fogyasztás mérés. Lehet szerezni kellene egy gyári darabot valahonnan...

Válasz

Neményi János üzente 9 éve

Oké, várom.

Válasz

Poós Balázs üzente 9 éve

Szia János!

A fogyasztás nem tudom jobb lett e, nem mentem még annyit, de a 2 átmenő furatos (4 lyukas) keverőcsövet visszateszem amint lesz rá egy kis időm, mert lustább lett a motor magasabb fordulaton.

Ha lesz infó a fogyasztásról referálni fogok.

Üdv
Balázs

Válasz

Neményi János üzente 9 éve

Kedves Balázs!
Így a leírásod alapján már jó lesz. A helyedben a tűsfúvókát nem cseréltem volna ki ha csak kettő lyuk van. Abból nyugodtan visszarakhatod a régit szerintem.

Válasz

Poós Balázs üzente 9 éve

Sikerült beszereznem az 16n1/5-ös karbihoz való új 67-es fúvókát (sajnos csak felújító készletben lehetett kapni)
Tegnap a készlet felhasználásával építettem egy új karbit, igaz nem 16n1/5-ös öntvény alapra, valamely előtte gyártott altípus lehet (nincs beleütve így nem tudom megállapítani pontosan melyik lehetett altípus).
Besíkoltam a karbi karimáját (most használtam elsőként a tesómtól kapott kb 30*30 centis 2 centi vastag, síkba köszörült acéllapomat), beállítottam a benya szintet, és felszereltem a mocira.
Annyiban pozitívan változott a helyzet, hogy indításkor követelte a szivatót, anélkül nem akart beindulni. Elmentem vele pár kört az utcában, hogy bemelegedjen és beállíthassam az alapjáratot is.
Ma reggel szépen munkába menet előtt volt egy kis izgalom bennem, de szivatóval pöccre indult és szépen elhozott a munkahelyig. A moci nem lett annyira harapós, mint volt, a felső fordulaton nem pörgi magát annyira ki, ami talán annak köszönhető, hogy a készlethez adott tűsfúvókán csak 1 átmenő féklevegő furat van, míg én azt olvastam korábban, hogy az 1 lyukas az a fojtott motorotokra való, direkt amiatt, hogy magasabb fordulaton dúsabb legyen a keverék az ideálisnál, azaz ne pörögje ki magát annyira. Lehet beleteszek egy régebbi 2 lyukas fúvókát.
Sajnos a fogyasztást hosszabb távon fogom tudni csak lemérni, de a „szivatót kér hidegen” és, hogy melegen is pöccre indult (ellenben a korábbi karbival) ígéretes lehet.

Válasz

Ugrás a(z) oldalra

Ez történt a közösségben:

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu