Simson schwalbe kr 511: nem pörög ki a svalbim... (fórum)

Szeretettel köszöntelek a Simson Schwalbe KR 51-1 közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 2235 fő
  • Képek - 705 db
  • Videók - 26 db
  • Blogbejegyzések - 21 db
  • Fórumtémák - 98 db
  • Linkek - 215 db

Üdvözlettel,
Tóth Ferenc
Simson Schwalbe KR 51-1 vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Simson Schwalbe KR 51-1 közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 2235 fő
  • Képek - 705 db
  • Videók - 26 db
  • Blogbejegyzések - 21 db
  • Fórumtémák - 98 db
  • Linkek - 215 db

Üdvözlettel,
Tóth Ferenc
Simson Schwalbe KR 51-1 vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Simson Schwalbe KR 51-1 közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 2235 fő
  • Képek - 705 db
  • Videók - 26 db
  • Blogbejegyzések - 21 db
  • Fórumtémák - 98 db
  • Linkek - 215 db

Üdvözlettel,
Tóth Ferenc
Simson Schwalbe KR 51-1 vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Simson Schwalbe KR 51-1 közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 2235 fő
  • Képek - 705 db
  • Videók - 26 db
  • Blogbejegyzések - 21 db
  • Fórumtémák - 98 db
  • Linkek - 215 db

Üdvözlettel,
Tóth Ferenc
Simson Schwalbe KR 51-1 vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

nem pörög ki a svalbim...

Ezt a témát Neményi János indította 11 éve

Van egy szép simson schwalbém, próbálom minél jobban megcsinálni. A gyújtás és a karburátor okés, mindenhol gyári értékek kivéve a főfúvóka, az 72-es. Szívatóval elsőre indul, szívató levesz, gázhúzásra felpörög majd mintha levenném a gyújtást aztán egy bizonyos fordulaton újra elkezd pörög, majd vissza. Egyszer meg tökéletes. Ilyenkor valami csöpög ki a kipufogón. Szimmeringek újak, olajszint állandó. Levettem a kipufogót hogy nincs-e eldugulva, de nincs. Így beindítva gázt ráhúzva pörgött rendesen. A kipufogó új utángyártott nem kúpos végű. Mi lehet a baj?

Hozzászólások eddig: 19

Új hozzászólás

A hozzászólás hossza legfeljebb háromezer karakter lehet

Ez egy válasz üzenetére. mégsem

Hozzászólások

Kuncz Albert üzente 11 éve

Szívesen. További jó kísérletezést! Még valami. Ha már ennyire összeállt, azért én még megfuratnám, mert lehet, hogy emiatt gyengécske. Szia!

Válasz

Neményi János üzente 11 éve

A mai napon felraktam rá egy másik nagysúberes porlasztót, amivel már pörgött rendesen üresben, menet közben viszont még mindig gyengécske volt a levegőcsavar állítgatása ellenére is. Légszűrő nélkül jól ment, 2esben is húzott. Ekkor kicseréltem a súbertűt egy másik porlasztóból valóra, ami 3-4 miliméterrel hosszabb volt, ennél is felülről a második állásban próbáltam, de ugyanaz volt a helyzet. Végül visszatettem bele az eredeti tűt a legalsó állásába állítva, így már a légszűrő nélküli eredményeket produkálta a motor. Kettesben felmegy az udvarunk végéig, ahogy a Rometem is. Ehhez szoktam beállítani a motorokat:) Egyenlőre marad ez a beállítás, holnap kipróbálom hosszabb távon is. Megnéztem az olajszintet is újra, nem szimmeringes. A porlasztó egy 71-es Staron szolgált, úgyhogy nembiztos hogy sokkal kevésbé kopott, egyenlőre jobbnak tűnik. Köszönöm az összes eddigi hozzászólásodat, sokat segítettek!

Válasz

Kuncz Albert üzente 11 éve

A szivató bowden csavarja, amiről írsz, az a holtjáték állítja. Mikor a karburátorban a szivató teljesen lezár, utána ezt a csavart addig tekerik ki, amíg a kormányon levő szivató karnál, már csak minimális holtjátékot észleled, de odafigyelni, hogy a karburátorban levő szivató gumi zárva maradjon, különben kész újra a baj. Ha a karburátornál kis erővel megmozgatod fölfele a bowden külső részét, akkor annak minimálisan mozognia kell. Nem a bowden belső huzalának, hanem a külső részének.

Válasz

Kuncz Albert üzente 11 éve

Neményi János üzente 11 éve

A gyertyája egyébként Brisk N15, ez kb 175-ös értéknek felel meg. Gyárilag 225-ös Isolator az ajánlott. Lehet emiatt nem ég el rendesen a keverék?

Válasz

Neményi János üzente 11 éve

A szivatónál tényleg találtam valamit, nemvolt teljesen betekerve az a csavar, amin megy be a bovden, ezt teljesen becsavartam. Az alapjárati csavar vége kicsit görbe volt, kicseréltem most jó. A levegőtorok alatti nagyobbik járatban nincs benn a fojtás, lehet ezért kap többet vajon? Jelenleg sztenderen jónak mondható, pörög, de menet közben még mindig gyenge, nem akar menni rendesen. Lassú tempónál egyesben a gázt ráhúzva lehörög. Holnap megnézem az olajszintet, és kipróbálom egy eldugaszolt karburátorral is. A motor nemvolt valami jó a szimmeringezése előtt sem. A tű most felülről a 2. helyzetbe van rögzítve.

Válasz

Kuncz Albert üzente 11 éve

Kár hogy nincs a kezem között. Akkor nem kéne fölösen ennyit firkálgatni.

Válasz

Kuncz Albert üzente 11 éve

Most látom, hogy a szimmeringek újak:))

Válasz

Kuncz Albert üzente 11 éve

És végül!!! Ha másik karbival sem ok....akkor motor ki....szimmeringek ki, és így tovább. Én akkor rapityára szedném a motort.

Válasz

Kuncz Albert üzente 11 éve

Tudod a karburátorok nem szoktak csak úgy elromlani. Előtte jó volt? Sokat kaphat az a masina. Az úszóházban levő vállat, épp....hogy elérje a benzin. A tűt, tedd középre,vagy középtől eggyel feljebb. Nem összekeverni,....tehát a tűt tartó csipeszt eggyel feljebb, hogy a tű, eggyel lejjebb kerüljön. Na...csak összekeverem egyszer:)))) Az alapjárati csavar a súbert emeli, és ez nálad megakadhat. Tudod, a srégen felfele mutató csavarra gondolok. Ha van másik karbid, akkor próbáld. Jó kis kérdések ezek:)) A szivatót nézted?

Válasz

Ugrás a(z) oldalra

Ez történt a közösségben:

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu