Szeretettel köszöntelek a Simson Schwalbe KR 51-1 közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Simson Schwalbe KR 51-1 vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Simson Schwalbe KR 51-1 közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Simson Schwalbe KR 51-1 vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Simson Schwalbe KR 51-1 közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Simson Schwalbe KR 51-1 vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Simson Schwalbe KR 51-1 közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Simson Schwalbe KR 51-1 vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Ezt a témát Poós Balázs indította 10 éve
Sziasztok!
Turbós blokkon miként lehet a legegyszerűbben beállítani a gyújtást?
Ha fent van a lendkerék nem igen tudom az alaplapot forgatni, max a megszakító hézagot állítani a megszakító csavarjának az oldásával.
Jelenleg ez alapján állítom, de nem túl hatékony :(
Le a lendkerék, kicsit állítok az alaplapon, vissza lendkerék és ellenőrzöm, jól csináltam e. Ezt ismételem ki tudja hányszor, amíg megfelelő lesz a gyújtási időpont.
Van valamilyen lendkerék állandó levétele nélkül is működő megoldás?
Előre is köszönöm az ötleteket!
Hozzászólások eddig: 2
Poós Balázs üzente 10 éve
Tóth Ferenc üzente 10 éve
Szia Balázs!
Én úgy szoktam beállítani a gyújtást, hogy először a megszakító hézagot állítom be 0,4mm re a dugattyú holtpontján aztán a lendkerék ablakán belül fel lazítom az alaplap rögzítő csavarokat annyira, hogy éppen ellehessen fordítani az alaplapot. Utána beállítom a holtpont előtti 1,5mm-t az idikátor órával, vagy tolómérővel.
Na most jön az előgyújtás beállítása úgy, hogy fogok egy 1,5V-os ceruza elemet és sorba kötök vele egy 3,5V-os zseblámpa izzót. A egyik végét a blokkra fogatom a másik végét meg a megszakítókalapács csavarjára, krokodilcsipesszel de úgy, hogy máshoz ne érjen. Ha a megszakító zárva van akkor az izzó fénye erösseben világít mint nyitott állapotban. A gyújtáskapcsolót elfordítom gyújtásra és az alaplapot addig forgatom óvatosan míg az izzó fénye lecsökken, itt rögzítem az alaplaprögzítő csavarokat és kész is.
Stavidayy Stavidayy írta 1 hete a(z) Üresjárat visszajelző fórumtémában:
Néhány évvel ezelőtt kipróbáltam a...
Meer Ivan írta 2 hete a(z) Az én tapasztalatom fórumtémában:
Ez a rész a népszerű és bevált játékokat egyesíti a klasszikus...
Meer Ivan új fórumtémát indított: Az én tapasztalatom
Gilbert Kevin írta 3 hete a(z) Üresjárat visszajelző fórumtémában:
Gilbert Kevin írta 3 hete a(z) Üresjárat visszajelző fórumtémában:
A legjobb legális online kaszinók értékelése segít a ...
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Új hozzászólás