Szeretettel köszöntelek a Simson Schwalbe KR 51-1 közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Simson Schwalbe KR 51-1 vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Simson Schwalbe KR 51-1 közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Simson Schwalbe KR 51-1 vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Simson Schwalbe KR 51-1 közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Simson Schwalbe KR 51-1 vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Simson Schwalbe KR 51-1 közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Simson Schwalbe KR 51-1 vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Ezt a témát gssss gssss indította 12 éve
Sziasztok,
vasaroltam egy 1968-as turbos Schwalbe-t ( kicsit tobbert mint elterveztem (de egész életemben elterveztem, h venni fogok egyet) igy kinullaztam magam anyagilag nyarra) -> teljesen eredeti darab, és azért lett megvéve, mert a 130kg-om alatt szinte egykerékre állt, és a gyári blokkal megy 60-at
27 000 valos kilometer van benne
Valamint ami megdobbentett, hogy elzart csappal mennyire hosszu utat tudtam megtenni.
ugy vettem eszre, hogy a 45-os utazot szereti a legjobban a motor.
A problémák:
1. a féklámpa állandóan ég (egy 12vüos izzo van beteve hogy ne vakitson a feklampa), úgy látom a kerékben van a kapcsoló, nem tudom ez egyszerűen javíthato lesz-e.
Tenlyeg, kotelezo egyaltalan a feklampa kismotorra most?
2. a gazkar nem huz vissza, gondolom kellene az bowdennek olajozas (ha nem lett szoros) WD40-et gondoltam ra - nemtom jo lesz-e
3. a fekek borzasztoan gyengek, 20km-h sebessegnel nem tudom egyik kereket sem blokkolni. Majd megnezem milyen vastagsaguak es felcsiszolom oket, vagy ha reteg keves lesz, csere: vajon hol lehet olcson beszerezni ilyeneket?
vagy 130kg sulynal ne szamitsak egyaltalan blokkolasra?? Ha befekezne elottem egy auto, nem tudnek megallni
4. a kipufogo utolso tagjanal es a henger konyoknel csopog a cucc.. mivel lehetne olcson megoldani a csopogeseket itt?
Az aksija is rendben van, kurt, parkolofeny, toltest meg nem neztem, viszont a kormany vegerol hianyoznak az iranyjelzok, drot ott van visszadugva.
en gyerekkoromban SN enduros voltam, van nemi tapasztalatom a szerelesrol, es a valtot meg nem nagyon kezelem ugyenes, az SN-en egyszerubb es pontosabb volt, es eleg darabos..
van valami technikaja?
koszonom a segistegeteket elore (bocs a neha nem magyar karakterekert)
Hozzászólások eddig: 16
Áfra Gábor üzente 8 éve
Szia
Tekercs csere folyamatban a pipát is cserélni kell mert elég lötyögős.A fejleményekről feltétlenül tájékoztatlak benneteket.Köszönöm szépen az eddigi sok segítséget.
Üdv:Gábor
Neményi János üzente 8 éve
Szia Gábor!
Ez jó hír, ha a szimmeringek is olyanok mint a csapágyak, jó ideig nem kell széthúzni a blokkot. Drukkolok hogy ne fogyjon az olaj! Már csak a tekercset kell kicserélned, meg ránézni a megszakítóra, és remélhetőleg a problémák meg is lesznek oldva.
Üdv: János
Áfra Gábor üzente 8 éve
Neményi János üzente 8 éve
Látom, hogy Balázs ellátott pár jó tanáccsal, a gyújtótekercs lehetséges hibája pl eszembe sem jutott. Nekem utángyártott tekercs volt a gépben, amikor eltörött a kijövő primer tekercs vezetéke akkor cserélni kellett, a szigetelése viszont jó volt.
A főtengelyt forgatva hallott kottyanás ne zavarjon, valószínűleg a csapszegnél van egy kis kopás, ami nem veszélyes. A főtengelyt meghúzkodva tengely és sugár irányú kotyogása ne legyen, mert az viszont baj.
Üdv: János
Áfra Gábor üzente 8 éve
Szia úgy tünik sikerül szereznem gyári tekercset.Ma le lett cserélve az olaj a váltóban elég állott szagú de tiszta olaj volt benne kb 4 dl.Kíváncsi leszek hogy fog-e fogyni belőle mert lehet a régi tulaj öntött bele keveset a gyertya nem taknyos és nem is füstől nagyon.Itt ott picit olajos a blokk de ez természetes.Köszönöm a segítséget.Valószinű lesznek még kérdéseim.
Üdv:Gábor
Poós Balázs üzente 8 éve
Szia Gábor!
5-6 mm szerintem kevés, amikor a hiba volt az enyémmel, kb akkor szikrát tudott, de amikor kicseréltem jóra 1 cm-et is áthúzta.
Az utánagyártott dolgokkal kapcsolatban egységes véleményem van... nem szerelek olyat be a motoromba.
Eddig csak problémákat okoztak. Pl nekem az után gyártott belsőtrafós tekercs, nem fért el az alaplapon, és reszelni kellett volna az alaplapon, hogy elférjen. De nem reszeltem ,inkább szereztem egy gyárit.
Bár... néha feltűnnek új gyári belsőtrafós tekercsek, de azokkal óvatosnak kell lenni, mivel sok esetben a selejt került ki (mint a sok doboz nélküli Isolátor amit a piacokon kapni) a gyárakból így úgy.. Vettem már gyönyörű vadi új gyári tekercset, amivel be sem indult a motor, kapásból áthúzott. Így marad a börzevadászat használt tekercsre.
Külső trafósra is át lehet alakítani, Schwalbe-n még el is lehet dugni a trafót, akkor megszűnik ezen hibalehetőség, csak nem gyári :).
Áfra Gábor üzente 8 éve
Poós Balázs üzente 8 éve
Szia Gábor!
Engem anno a belső gyújtótekercs "tréfált" meg. Állandóan problémák voltak a motorral. Volt, hogy indult (2-3-4 rúgás is kellett neki jó nagy slunggal), menni is lehetett vele, de néha leállt, aztán eljött a nap, amikor egy túra során egy pihenő után nem indult. Darabra szedtem az út szélén, de nem találtam a hibát, volt szikra, benzin jó helyen volt a gyújtás...
Véletlenül vettem észre, amikor már kezdtem feladni 2 órás útszéli bütykölés után, hogy a gyújtástekercsből áthúz a lendkerék felé a szikra. Nem voltunk messze otthonról, egy haver adta kölcsön a motorját és azzal mentem haza egy pót tekercsért. Azóta minden gond megszűnt, elég csak "hozzáérni" a berugó karhoz, szinte csak 1-2-t fordul a főtengely és már vígan pöfög.
Próbáld meg a gyertyapipát levélve a hengerhez közelíteni a kábelt és ha a gyújtótekercs áthúz, akkor nem lesz szép ív, csak 4-5 mm-ről húz át.
Persze lehet más gond is, ha rosszul van beállítva az időzítés a gyújtáson, de akkor be kellene indulnia. A kondi tudtommal "csak" szikraoltásra van, ha látod, hogy be van égve a megszakítód, akkor biztos csere.
Áfra Gábor üzente 8 éve
Szia
A tank karvurátor takarítása megtörtént ma próba járatás volt és a motor kb 5-6 km után újra produkálta a hibát.Annyit javult a dolog hogy leállás után 2-3 rugás után indul de a leállás előtt dadog mintha kihagyogatna a gyújtás.Hidegen gyönyörűen indul és addig megy is mint a golyó de ahogy melegszik az erő is alábbhagy.Vennem kell egy lendkerék lehúzót addig nem tudok a gyújtáshoz férni.Gondoltam kondicserére is .Még egy kérdés a lendkereket óvatosan forgatva előre hátra van egy kis kottyanás a főtengelynél.Ennek az oka a tűgőrgő vagy ez normális ezeknél a mociknál?
Köszönöm előre is a segítséget
Üdv:Gábor
Neményi János üzente 8 éve
Szervusz Gábor!
Gratulálok a géphez! Ha az említett hiba ellenére sikerült megtenni vele a 20 km-t az jó előjel, nem lehet nagy gond vele. A benzin útjának a takarítására gondoltam én is először, ezt ajánlott alaposan elvégezni. Ha rozsdás a tank facsavaros, törött üveg darabos rázás sem árt, vagy egyszerűen citromsavas áztatás egy napig. De ha csak háztartási sósav van otthon az is mehet bele, kicsit hígítva, kicsit rövidebb ideig. Utána bő vizes öblítés. A benzincsapban lévő tömítőgumi be szokott dagadni egy idő után, leszűkítve így a benzin útját. A porlasztó összes járatának a tisztaságát azt hiszem fölösleges említenem, hisz a Babettánál nagyon kell figyelni rá, Komárnál érdekes módon ritkán találkoztam ilyen hibával.
Ha már ennyire szét lesz szedve a motor, nem ártana a megszakítóra is ránézni, érintkezőfelületek, beállítási értékek. Előgyújtás 1,5 mm, a hézag 0,4 mm vagy kicsit kevesebb is lehet.
Nagyjából ha ezeket megnézed kész is vagy. Ha nem eszi az olajat a váltóból a blokkhoz általában nem kell nyúlni. Állítsd be a fékeket ha kell, megolajozni a bowdeneket aztán mehetsz is:)
Üdv: János
Xuqufur David írta 1 hete a(z) Szeretnék programozást tanulni fórumtémában:
Helló! Valahol hallottam egy online iskoláról, ahol ...
Dofku Maryna új fórumtémát indított: Szeretnék programozást tanulni
Xuqufur David írta 1 hete a(z) Kreatív tanfolyamot elvégezni fórumtémában:
Szia! Nem vagyok szakértő, de egyszer hallottam egy oktatási ...
Dofku Maryna új fórumtémát indított: Kreatív tanfolyamot elvégezni
Xuqufur David új fórumtémát indított: Üzleti témájú tanfolyamokat keresek
Dofku Maryna írta 1 hete a(z) Üzleti témájú tanfolyamokat keresek fórumtémában:
Helló! Talán hallottam egy üzleti iskoláról, itt a linkjük: https://l-a...
wariv39179 wariv39179 írta 2 hete a(z) Az én tapasztalatom fórumtémában:
Szeretnél szerencsét próbálni Magyarország legjobb ...
wariv39179 wariv39179 írta 2 hete a(z) Keresek Schwalbet, 51 es blokkal! fórumtémában:
Ha egy megbízható online kaszinót keresel ...
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Új hozzászólás