Simson schwalbe kr 511: Karburátor beazonosítása (fórum)

Szeretettel köszöntelek a Simson Schwalbe KR 51-1 közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 2235 fő
  • Képek - 705 db
  • Videók - 26 db
  • Blogbejegyzések - 21 db
  • Fórumtémák - 98 db
  • Linkek - 215 db

Üdvözlettel,
Tóth Ferenc
Simson Schwalbe KR 51-1 vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Simson Schwalbe KR 51-1 közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 2235 fő
  • Képek - 705 db
  • Videók - 26 db
  • Blogbejegyzések - 21 db
  • Fórumtémák - 98 db
  • Linkek - 215 db

Üdvözlettel,
Tóth Ferenc
Simson Schwalbe KR 51-1 vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Simson Schwalbe KR 51-1 közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 2235 fő
  • Képek - 705 db
  • Videók - 26 db
  • Blogbejegyzések - 21 db
  • Fórumtémák - 98 db
  • Linkek - 215 db

Üdvözlettel,
Tóth Ferenc
Simson Schwalbe KR 51-1 vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Simson Schwalbe KR 51-1 közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 2235 fő
  • Képek - 705 db
  • Videók - 26 db
  • Blogbejegyzések - 21 db
  • Fórumtémák - 98 db
  • Linkek - 215 db

Üdvözlettel,
Tóth Ferenc
Simson Schwalbe KR 51-1 vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

Karburátor beazonosítása

Ezt a témát Poós Balázs indította 10 éve

Sziasztok, van itthon 2db 16N1-es karbim, de nincs beleütve más szám és a kis rézlapocska is hiányzik már róluk.
Hogy lehet megállapítani a külső jegek alapján, hogy pontosan meilyik típusról van szó?

Hozzászólások eddig: 9

Új hozzászólás

A hozzászólás hossza legfeljebb háromezer karakter lehet

Ez egy válasz üzenetére. mégsem

Hozzászólások

Molnár Imre üzente 9 éve

Köszönöm valaszod talaltam a karbirol leírást az alapján belőni. Napi 40 kmt megyek vele nagyon jo kis gép.
Jó motorozást mindenkinek

Válasz

Poós Balázs üzente 9 éve

Szia Imre!

Működhet vele. Az Én gépemen is mikor vettem 16n3 volt fent. ment vele nekem is és nem volt gond vele, csak kicsit macerássabb beállítani, mint ahogy Te is írod az alapjárat belövése nehéz rajta. Ha a henger felé eső csonkban a plomba már ki van szedve (az szinte tuti jel, hogy piszkállták), vagy ha benne is van de valaki elállítgatta akkor szokott velük gond lenni. Lehet Schwalbin eleve állítani kellene mivel nem turbos hengerhez lettek kitalálva és a gyárban a plomba alatti résznél beállítva a dolgok. De talán az 2okosok2 majd megmondják a tutit :)
Azóta sikerült beszereznem egy 16n1/5-öst ami a gyári karbi volt, azzal nekem most simán indul, pöfög lapjáraton, megy... már csak a fogyasztással küzdök, nem akar lemenni 3,5 alá....

Üdv
Balázs

Válasz

Molnár Imre üzente 9 éve

Sziasztok! Én is schwalbe kr51/1 boldog tulajdonosa lettem. A karbi ami rajta van 16N3-4 ezzel is jol működhet? Az alapjárattal vannak gondok amugy szépen megy.

Válasz

Poós Balázs üzente 10 éve

Szia Feri,

Köszönöm!

Üdv
Balázs

Válasz

Tóth Ferenc üzente 10 éve

Szia Balázs!

Igen a fúvókákkal és a keverőcső (főfúvókatartó) cserélgetésével lehet próbálkozni.
Az 1 furatos főfúvóka tartó a fojtott motoroknál alkalmazták, a kétfuratosaknál nincs eltérés tudomásom szerint.

Üdv.: Feri

Válasz

Poós Balázs üzente 10 éve

Szia Ferenc,

Köszönöm a válaszod. Ezek szerint a fúvókákkal és a keverőcsővel lehet garázdálkodni és a kívánt karbit előállítani.
Nagyon jól néz ki a lent csatolt képen lévő karbi, tetszik a benzinbevezetése :)

A tűsfúvóka típusában tudnál esetelg segíteni? Nem találom mikor 1 furatos és mikor 2 furatos kell a megfelelő típusba. Illetve van a 2 furatosok között eltérés, nekem mindkettőben 215-ös sázmmal jelzett 2 furatos volt gyárilag.

Előre is köszönöm!

Üdv
Balázs

Válasz

Tóth Ferenc üzente 10 éve

Szia Balázs!

Tudomásom szerint belső eltérés nincs az öntvényben.
Tavaly egy 1966-os Kr51 est keltettem életre és azon is egy sima 16N1 es karbi volt és az eredetije.
Egy pár kép róla.

93745_11d68b87f5da_s

IMAG0392.jpg

93746_9293140385eb_s

IMAG0393.jpg

93747_cc72415f34af_s

IMAG0395.jpg

Válasz

Poós Balázs üzente 10 éve

Kedves Ferenc!

Köszönöm a második linken lévő írást még nem ismertem! :)
Megpróbálom ezek alapján kitotózni, az biztos, hogy "régebbi" mivel csavaros az úszóház alja, kinti a levegőállító csavar, és csak lyuk van a szellőzésre, nem csonk. Ahogy néztem az egyikban eredti fúvókák vannak, legalább is elszineződésük alapján régiek, és remélem, hogy sikerül a méreteket összevetni és így pontosan kideríteni meily is az ami nekem van.
Ha nem sikerül és a főbb pontokban egyezenk, azaz nincs betömve a levegőjárat, külső állítócsavar stb, akkor elképzelhető, hogy a kölönböző fúvókákban, az egy illetve két átmenőfutaros keverőcsőben tér csak el a karbi egymástól, és azok csaréjével máris a kívánt altípust kapom, vagy van minden különböző altípus esetén az öntvényben is belső eltérés?

Köszönöm!

Üdv
Balázs

Válasz

Ez történt a közösségben:

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu